.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دختر شهید شیرودی :
نفس کشیدن را هم مدیون شهدا هستیم
17 ماهه بودم که پدرم شهید شد؛ و امروز نه به خاطر اینکه دختر او هستم بلکه بنا به شناختی که از او و شهدا دارم، می‌دانم که حتی نفس کشیدنم را هم مدیون شهدا هستم
نفس کشیدن را هم مدیون شهدا هستیم

شمال نيوز : فرزند شهید شیرودی گفت: 17 ماهه بودم که پدرم شهید شد؛ و امروز نه به خاطر اینکه دختر او هستم بلکه بنا به شناختی که از او و شهدا دارم، می‌دانم که حتی نفس کشیدنم را هم مدیون شهدا هستم.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس،، خلبان شهید «علی‌اکبر شیرودی» از نام‌آورترین خلبانان جهان است که این روزها به نام او رقم خورده است.

هشتم اردیبهشت ماه، روزی است که «شیرودی» در آسمان آرزوهایش ماندنی شد و به عمارتی که شهید کشوری به او وعده داده بود، رفت. شیرودی و ساعت‌های پرواز بالا، شیرودی و بی‌باکی، شیرودی و مأموریت‌های خطرناک و ناشدنی و صدها تعبیر دیگر واژگانی است که نزدیکانش در وصف وی به زبان آورده‌اند.

وقتی مهمان خانه گرم شهید شیرودی بودیم، دقایقی بسیار کوتاه دخترش را هم دیدیم. قبلاً مادرش برایمان گفته بود که «عادله» برای پدر بسیار عزیز بود، به حدی که مادربزرگش او را به خاطر همین علاقه پدرش، بیشتر از نوه‌های دیگر و حتی ابوذر (پسر شهید) دوست دارد.

«عادله» در گیر و دار جنگ کردستان در تهران به دنیا آمد؛ صبح یکی از روزهای بهار 59. خبر تولدش را با رمز به پدرش که در عملیات بود، خبر دادند و پدر 25 روز بعد خودش را به تهران رساند تا دختر کوچولویش را ببیند. وقتی این دختر دوست‌داشتنی، تازه بابا گفتن را یاد گرفته بود، پدر آسمانی شده بود.

وی در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار فارس با بیان اینکه «پدر»، دوست‌داشتنی است، گفت: هرچند به‌خاطر محبت‌های مادرم زیاد احساس دلتنگی نکرده‌ام اما بسیار به پدرم افتخار می‌کنم.

وی که هیچ تصویری از پدرش در ذهن ندارد، اظهار داشت: وقت شهادت بابا، من خیلی کوچک بودم. 17 ماه بیشتر نداشتم. اما نه به‌خاطر اینکه فرزند شهیدم بلکه صدها سال هم که بگذرد، نفس کشیدنم را مدیون این آدم‌ها هستم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 ارديبهشت 1391
قابل توجه کسانی که از خوردن پول بیت المال هیچ وقت سیرایی ندارد می خوردند و فرار می کنند.
کمال 10 ارديبهشت 1391
قطره قطره خون پاک شهدای ایران عزیز تثبیت کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقویت کننده بنیانهای نظام متکی بر ولایت فقیه بوده و خواهد بود . در این گذار پاسداشت ایثار غیر قابل وصف آن جوانان برومند و صالح . وظیفه همه جوانان و اصحاب هنر است .
بی شک تمام توفیقات امروز ما و تنفس در حیات مقدس نظام اسلامی مرهون توفیق مردان بی ادعای جنگ و جهاد در درک واقعیات زمان خود است .باشد که لحظه ای غافل نشویم .
کمال زارعی
نا شناس 10 ارديبهشت 1391
ما همه مديون شهدا هستيم
مهدی از قائمشهر 10 ارديبهشت 1391
روحش شاد ویادش گرامی باد از خدای مهربان میخواهم او راباشهدای دشت کربلا محشور گرداند
نا شناس 10 ارديبهشت 1391
آمين
نا شناس 10 ارديبهشت 1391
ما شرمنده شما هستيم . ميدونم بزرگترينآرزو شما اين است گرماي نوازش دست پدر و يا لبخندهاي پدرت را بياد بياوري اما در سن كودكي پدر شما براي سربلندي ما و ملت ما به شهادت رسيد .... شهداء حقي بزرگي بر مادارند كه هرگز نميتوانيم اين حق را جبران كنيم ... خانواده معظم شهداء و فرزندان آنها هميشه در نزد ملت ما گرامي بودند و هستند ... شايد شيروديها ، كشوريها ، همتها و خرازيها و ... شهيد شدند و رفتند ولي ياد آنها هميشه در قلب ماست./.
نا شناس 10 ارديبهشت 1391
همه مدیون شهدا هستیم
حسين صادقي 10 ارديبهشت 1391
واقعاً مديون شهداهستيم خيلي بيشتر ازنفس كشيدن
دوست 11 ارديبهشت 1391
درود بي پايان خداوند بر شهداي گرانقدر و آفرين بر خانواده هاي ارزشمند آنها كه با صبر خود درس آموز زندگي هستند. واقعا اگر خون پاك اين عزيزان نبود ما ذره اي از اين آرامش و آسايش زندگي رو نداشتيم. خداوند ما رو ادامه دهنده راه اين عزيزان قرار دهد.
نا شناس 11 ارديبهشت 1391
خواهرم مطمئن باشید شهدا نیز به وجود چنین فرزندانی افتخار میکنند
شما فرزندان شهدا همچون پدرانتان برای ملت ما عزیزید
محمد 11 ارديبهشت 1391
از همسر شهید شیرودی نیز باید تشکرکرد ازاینکه چنین فرزندی رابااین تفکرتربیت نمود احسنت بر تو مادر
امید رضایی 13 ارديبهشت 1391
ان شا الله همه ما دنباله رو اهداف شهدا باشیم فقط شعار ندهیم به امید آن روز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.